Elegancia és kényelem: válaszd a tökéletes női mokaszint!
marketing, 2024.08.15.
Miért működik a személyes márkaépítés szépségszalonoknál, és milyen gyakorlati lépéseken keresztül lehet ezt megvalósítani?
Hogyan emelhet ki az összes többi piaci szereplő közül a személyes márkaépítés akkor, ha szépségszalont vezetsz? Mik a márkád építésének a leghatékonyabb eszközei? Milyen megtérülést ígér a személyes márkaépítés egy szépségszalonnak, és mennyit kell várni az eredményekre?
Ezeket a kérdéseket fogjuk egytől egyig megválaszolni a bejegyzésben.
Képzeld el, hogy a vendégek nem kizárólag az alacsony ár, vagy a kedvező elhelyezkedés miatt választják a szépségszalonodat. Sőt, a nálatok kapott kifogástalan kezelések és az elsőrendű bánásmód miatt hajlandók akár a piaci árnál többet is fizetni, alkalmanként a fél városon átautózva.
Ez a megnyugtató státusz valósítható meg a tudatosan kivitelezett személyes márkaépítéssel. Így nemcsak egy lesztek a környéken működő átlagos szépségszalonok között. Ti lehettek a piac legkedveltebb szereplője, akiknél a naptár csak úgy roskadozik a foglalásoktól.
Már csak az a kérdés, hogyan is navigálhatod el ebbe az idilli állapotba a szépségszalonodat?
Első körben az ideális vendég karakterének a felvázolása, vagyis a buyer persona megalkotása javasolt. Aztán ehhez mérten tudtok ötletelni azon, hogy a szépségszalon leendő látogatóit hol és miként tudjátok megszólítani.
Leginkább az edukatív és a vizuális tartalmak tudatos kombinálása vezethet eredményre, rövidebb szövegekkel, ízléses vizuális tartalmakkal és mindenekelőtt a videós formátum preferálásával.
Szépségszalonként személyes márkaépítés céljából a minőségi Facebook és Instagram jelenlét majdhogynem kötelező, ahol a minőségi tartalmakra fókuszálva előbb utóbb termőre fordulhat a sok-sok befektetett munka.
A személyes márkaépítés szépségszalonok esetében sem egynapos történet. Szükséges hozzá egy alapos tervezés, a kidolgozott folyamatok módszeres végrehajtásával, és egy nagy adag türelemmel egyetemben.
Akkor is bízni kell a megtérülésben, amikor néhány hét után még nem látszik a megtérülés. Ez egy hosszabb távra szóló játék, viszont a beletett munka és kitartás busás megtérülést eredményez.
Többé nem kényszerültök árversenybe, és nem jelent majd hétről hétre ádáz küzdelmet új vendégeket behozni az üzletbe. A személyes márkaépítésnek köszönhetően nektek lesznek a legjobb visszatérő vendégeitek, ráadásul pluszban még a jó híreteket is terjesztik.
A legjobb, hogy a személyes márkaépítés valójában kellemes folyamat. Összekovácsolja és fejleszti a csapatot, az első sikerek után pedig az egész folyamat öngerjesztővé válik.
Ha szeretnéd a marketinged fejleszteni, YouTube csatornát indítani, felépíteni a személyes, szakértő márkádat, kérj díjmentes konzultációt partnerünktől:
dr. Kovács T. Lóránt
További szépségszalon magazin cikkek
Elegancia és kényelem: válaszd a tökéletes női mokaszint!
marketing, 2024.08.15.
Egy új “csodalézerrel” még a nyár előtt megszabadulhatsz a bőrproblémáktól
Bőrápolás, 2024.05.09.
Hogyan ápoljuk a bőrünket tavasszal?
Szépségápolás, 2024.05.08.
2024-ben is jelölik hazánk Csodanőit!
Szépségápolás, 2024.03.27.
Élénk színű csizma: miért érdemes a ruhatáradban tartani?
marketing, 2023.11.27.
Ezektől az ételektől ragyog majd a bőröd!
Bőrápolás, 2023.08.16.
Mindenmentes kollagénpor
Szépségápolás, 2023.08.03.
Hogyan válasszuk ki a megfelelő szárazsampont a hajtípusunkhoz?
marketing, 2023.06.27.