Személyes márkaépítés tippek szépségszalonoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

-
marketing, 2021.01.17.

Személyes márkaépítés tippek szépségszalonoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

Miért működik a személyes márkaépítés szépségszalonoknál, és milyen gyakorlati lépéseken keresztül lehet ezt megvalósítani?


Hogyan emelhet ki az összes többi piaci szereplő közül a személyes márkaépítés akkor, ha szépségszalont vezetsz? Mik a márkád építésének a leghatékonyabb eszközei? Milyen megtérülést ígér a személyes márkaépítés egy szépségszalonnak, és mennyit kell várni az eredményekre?

Ezeket a kérdéseket fogjuk egytől egyig megválaszolni a bejegyzésben.



Személyes márkaépítéssel a szépségszalonod nemcsak egy lesz a sok közül


Képzeld el, hogy a vendégek nem kizárólag az alacsony ár, vagy a kedvező elhelyezkedés miatt választják a szépségszalonodat. Sőt, a nálatok kapott kifogástalan kezelések és az elsőrendű bánásmód miatt hajlandók akár a piaci árnál többet is fizetni, alkalmanként a fél városon átautózva.

Ez a megnyugtató státusz valósítható meg a tudatosan kivitelezett személyes márkaépítéssel. Így nemcsak egy lesztek a környéken működő átlagos szépségszalonok között. Ti lehettek a piac legkedveltebb szereplője, akiknél a naptár csak úgy roskadozik a foglalásoktól.

Már csak az a kérdés, hogyan is navigálhatod el ebbe az idilli állapotba a szépségszalonodat?



Milyen eszközökkel építhetsz sikeresen személyes márkát szépségszalonként?


Első körben az ideális vendég karakterének a felvázolása, vagyis a buyer persona megalkotása javasolt. Aztán ehhez mérten tudtok ötletelni azon, hogy a szépségszalon leendő látogatóit hol és miként tudjátok megszólítani.

Leginkább az edukatív és a vizuális tartalmak tudatos kombinálása vezethet eredményre, rövidebb szövegekkel, ízléses vizuális tartalmakkal és mindenekelőtt a videós formátum preferálásával.

Szépségszalonként személyes márkaépítés céljából a minőségi Facebook és Instagram jelenlét majdhogynem kötelező, ahol a minőségi tartalmakra fókuszálva előbb utóbb termőre fordulhat a sok-sok befektetett munka.



Milyen megtérüléssel kecsegtet a személyes márkaépítés egy szépségszalonnál?

A személyes márkaépítés szépségszalonok esetében sem egynapos történet. Szükséges hozzá egy alapos tervezés, a kidolgozott folyamatok módszeres végrehajtásával, és egy nagy adag türelemmel egyetemben.

Akkor is bízni kell a megtérülésben, amikor néhány hét után még nem látszik a megtérülés. Ez egy hosszabb távra szóló játék, viszont a beletett munka és kitartás busás megtérülést eredményez.

Többé nem kényszerültök árversenybe, és nem jelent majd hétről hétre ádáz küzdelmet új vendégeket behozni az üzletbe. A személyes márkaépítésnek köszönhetően nektek lesznek a legjobb visszatérő vendégeitek, ráadásul pluszban még a jó híreteket is terjesztik.

A legjobb, hogy a személyes márkaépítés valójában kellemes folyamat. Összekovácsolja és fejleszti a csapatot, az első sikerek után pedig az egész folyamat öngerjesztővé válik.

Ha szeretnéd a marketinged fejleszteni, YouTube csatornát indítani, felépíteni a személyes, szakértő márkádat, kérj díjmentes konzultációt partnerünktől:

dr. Kovács T. Lóránt

Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek szépségszalonoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Ha igen, oszd meg másokkal!
Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek szépségszalonoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Írd meg véleményed!

További szépségszalon magazin cikkek

2024-ben is jelölik hazánk Csodanőit!

A díjat azért hozták létre, hogy minden olyan nő-anya elismerést kaphasson, aki nem feltétlenül a leghangosabb mindenhol, de kétségtelenül fontos és példaértékű munkát végez.

Szépségápolás, 2024.03.27.

Élénk színű csizma: miért érdemes a ruhatáradban tartani?

Mivel a csizmák jellemzően őszi vagy téli cipők, sokan az univerzális fekete vagy barna modellek mellet teszik le a voksukat. Bár ez kétségtelenül nagyszerű választás, semmi sem akadályozhat meg abban, hogy színesebbé tedd a ruhatárad, és bézs bakancs modellt vagy színes csizmát válassz. Nem kell azonnal az élénk színárnyalatok mellett eltökélned magad – a visszafogottabbak is remekül működnek, és kicsit feldobják a komor hangulatot.

marketing, 2023.11.27.

Ezektől az ételektől ragyog majd a bőröd!

Ahogy mondani szokás, a szépség belülről fakad, és ezt ma már a tudomány is megerősíti. A bőr egészsége és szépsége számos tényezőtől függ, beleértve az elfogyasztott ételeket és a pszichés állapotunkat is.

Bőrápolás, 2023.08.16.

Mindenmentes kollagénpor

Szentesi Éva szigorú diétája miatt egy Instagram storyban kifejtett problémájára reagált egy magyar táplálékkiegészítő márka, így készülhetett el a hasonló problémákkal küzdőknek az egyedileg fejlesztett mindenmentes kollagénpor.

Szépségápolás, 2023.08.03.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő szárazsampont a hajtípusunkhoz?

A teljes hajápolási rutin hozzátartozik a mindennapokhoz. Mindenki ismeri a menetét. Hajvizezés, aztán samponozás, öblítés, újra samponozás, megint öblítés, végül balzsam, vagy egyéb hajkondicionáló alkalmazása, amire egy újabb adag víz érkezik. Aztán törölközés, fésülés, szárítás. De mi van akkor, amikor erre egyszerűen nincsen idő?

marketing, 2023.06.27.

Fehér balerinák – hogyan kreáljunk velük eszményi stilizációkat?

Válassz egy trendi fehér balerina cipő modellt, amelyben kényelmesen érzed magad, és mindig jól néz ki! A fehér cipellő elsősorban minden bizonnyal az esküvői ruhákhoz kapcsolódik, de nem ez az egyetlen felhasználási köre. A fehér szín univerzális, így a fehér balerinákat hétköznapi ruhákhoz és romantikus alkotásokhoz egyaránt viselheted. Sportos stílusban is jól működnek. Ráadásul a fehér balerináknak számos árnyalata van, de vajon hogyan kreáljunk eszményi megjelenést a velük való stilizálás során? Nézzük!

marketing, 2023.05.05.

Home office és öltözködés – Te miben dolgozol otthon?

A home office munkavégzés elterjedése az életünk számos területére hatással van, hiszen alapvetően változtak meg a szokásaink. A korábbi munkábajárós rutin az érintettek életében teljesen megszűnt, ez pedig még több változást hozott a mindennapokban. A nap nagy részét otthon töltjük, többet használjuk az otthonunkat, és igen, az öltözködésünk sem ugyanolyan.

marketing, 2023.03.09.

"narrow"
Gear.svg